
Bergen op Zoom op tv over het warme weer
Het warme weer is eindelijk aangebroken, ook in Bergen op Zoom zijn we bezig om de warmte binnen te beperken en hebben ze een goed hitteplan van kracht. Regionale nieuwszender Zuidwest TV kwam langs bij de locatie en sprak met locatiemanager Frank en een aantal bewoners over hoe ze het warme weer navigeren.
“Ik probeer de warmte niet op te zoeken”, vertelt de 96-jarige Ans Feitz-van Gastel. Wel wandelt ze graag en dit probeert ze tijdens deze warme periode ook ‘gewoon’ nog te doen. “Ik ga dan vroeg in de ochtend of net voor het donker nog even een wandelingetje maken. Verder probeer ik mezelf niet druk te maken en goed te drinken.” Bekijk de uitzending hier: Nationaal Hitteplan van kracht: 'Vooral gezond verstand gebruiken'