
Reuze ontbijttafel voor de campagne #jebentnietalleen
Op donderdag 18 april is Het Gastenhuis Dordrecht samen met Nobel’s Brood een nieuw initiatief gestart. Gezamenlijk hebben wij een reuze ontbijttafel georganiseerd voor de bewoners en familie. Wethouder Peter Heijkoop was aanwezig om dit ontbijt feestelijk te openen.
Dit nieuwe initiatief draagt bij aan de campagne #jebentnietalleen. Deze campagne brengt bewoners en Dordtse ondernemers in beweging om de komende jaren elke maand iets te organiseren voor kwetsbare of eenzame Dordtenaren. Hierdoor brengen wij mensen samen en verminderen wij eenzaamheid.