Klachten-
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? We vragen u de klacht in eerste instantie kenbaar te maken bij de desbetreffende medewerker of locatiemanagers van uw locatie. Komt u er samen niet uit? Lees hieronder wat u kunt doen.

Contact met onze directie
Neem contact op met onze directie, bereikbaar via ons hoofdkantoor op 020-303 95 07 of info@hetgastenhuis.nl. Samen met u zoeken we dan naar een oplossing. We proberen u binnen 2 werkdagen te woord te staan en uiterlijk binnen 5 werkdagen.
Klachtenportaal Zorg
U kunt uw klacht ook voorleggen aan het Klachtenportaal Zorg. Zij beschikken over onafhankelijke klachtenfunctionarissen, cliëntvertrouwenspersonen en een erkende geschillencommissie voor kleinschalige zorgvoorzieningen zoals Het Gastenhuis.
U kunt hier een klacht indienen zonder melding aan de betrokken personen binnen Het Gastenhuis. Het Klachtenportaal Zorg dient de klacht, indien gewenst, anoniem en schriftelijk bij ons in. Het Gastenhuis is verplicht om binnen 6 weken een oplossing te bieden voor uw klacht. Daarnaast kan de klachtenfunctionaris voor u bemiddelen en gesprekken begeleiden. Het doel van de bemiddeling is om gezamenlijk tot een oplossing te komen.
